natatoma-on-tour.reismee.nl

Aangekomen in Bayeren

Vanmorgen de dag rustig begonnen, na het ontbijt op ons gemak de auto ingepakt, Het is mooi weer dus we starten de dag in T-shirt en korte broek. Later bleek dat het tenue voor heel de dag te zijn, veel zon dus!

We starten zonder autobaan lekker tussen door ,smalle wegen heuvel op en af, op zoek naar een benzine station. Na het tanken de autobaan op richting Ulm. Het is nog een heel end en het schiet niet echt op, ook nu weer weg opbrekingen maar het geluk is aan onze zijde, geen file. De chauffeurs aan de andere kant van de autobaan hebben daar veel meer last van. Deze staan vaak en soms vele uren stil. Ik hoop dat we er op de terugweg geen last van hebben, ons autootje kan niet goed tegen rijden, stoppen en weer een klein stukje vooruit, hij loopt snel warm en de extra ventilator helpt wel, maar eigenlijk onvoldoende.

We zitten nu in Gasthaus zur Traube in Winterrieden 136 km voor het punt. Dat gaan we zeker halen morgen, we willen geen autobaan zien en gaan dus op de kaart lekker binnen door.

Groetjes van ons, Ron & Marijke