natatoma-on-tour.reismee.nl

Je maakt wat mee.

We zijn nu in Klaipeda aan de zuid kust van Litouwen. Het is een soort Den Helder veel wind en de bekende haven geluiden van piepende tuigen en wapperende vlaggen. Het waaide hard en gaan eerst maar slapen en kijken we morgen wel of we de boot naar Nida nemen. Op het eiland is een natuurpark en dat willen we bezoeken.

Je maakt wat mee, eerst hebben we knoflook ijs gegeten, zeer apart die smaak blijft je lang bij. Vandaag hadden we een horenje van een soort wafelbeslag en dat werd gevuld met ijs, slagroom, koekjes, nootjes en nog veel meer gekleurde zaken. Jullie snappen het heel de dag gevulde maag met nasmaak. Je maakt wat mee.

Verder alles oké tot later maar weer. 'T en M

Koos

Hier vandaag schitterend weer en weinig wind in Den Helder. Wij houden het bij een gewoon ijsje

willem

Hoi zus en zwager,
Vandaag jullie kaart uit Riga ontvangen. Fijn dat jullie zo kunnen genieten van deze prachtige stad.
Goeds verder op jullie tocht. Groetjes Willem en Netty.