natatoma-on-tour.reismee.nl

Weer thuis

Na een reis van 6 weken zijn we weer in Dronten aangekomen. De terug reis is snel en goed verlopen, we zijn van Klaipeda naar Kiel gegaan met de boot een vaart van 20 uur. Daarna via Groningen en Leeuwarden weer naar huis. We kijken terug op een mooie vakantie, mooie herinneringen en ervaringen. En natuurlijke zijn we blij dat de camper het geweldig heeft gedaan zelfs op de was boord wegen. We storten ons weer in het dagelijkse leven. Groeten van ons.

ad en meyriam

Jullie hebben goede rapport cijfers gehaald het reisverhaal heeft ondanks alle moeite (voor jullie) een schat van gegevens op geleverd. De omschreven details zijn voor ons de aanwijzing dat alles met aandacht en alle tijd is bekeken. Het onderhoud van de technische dienst aan het voertuig was ook oke
wat een probleemloze reis tot gevolg had. De communicatieve vaardigheden moeten we hoog inschatten in combinatie met een zeer lichte brutaliteit werden mooie plaatsen bij hotels en campingplaatsen gevonden. Welkom thuis we horen later nog veel meer van jullie