natatoma-on-tour.reismee.nl

Zaterdag 14 aug vertrokken.

14_7 Vertrokken van uit Hazerswoude en door gereden tot Oldenzaal daar geslapen op een parkeerplaats.

15_7 Om 0615 uur weer gaan rijden, Marijke slaapt nog door, na 2,5 uur stoppen we en gaan we ontbijten. Heel de dag gereden en om 18.00 uur in Polen aangekomen net over de grens stoppen we bij het eerste benzinestation.

16_7 Verschillende plaatsen bezocht (Lagow met een oude kasteeltoren, ook bezoeken we een oud klooster met een Poolse gids niet te verstaan natuurlijk) leuke dingen gezien en het weer was prachtig. Aan het einde van de dag wat regen. Slapen weer bij een benzine station.

17_7 Zijn vandaag doorgereden tot Torun en gaan deze mooie stad morgen bezoeken. Deze stad staat op de UNESCO lijst. Veel gebouwen uit de Middeleeuwen.

Robert Dudink

Vergeet de peperkoek van Torun niet, schijnt wereld beroemd te zijn.
Benieuwd naar de volgende verhalen.
Tip: typ je verhaal gewoon rustig in word. Dan met internetverbinding knip en plak in je blog, werk bij ons goed met soms slechte verbindingen.

Evert & Rob

Ha zus en zwager.
Nu al in Polen, leuk hoor.
Fijn dat het ook mooi weer is, net als bij ons.
Veel plezier verder.
Goede tip van Robert, doen!!

ad en meyriam

Ton, na enige moeite Hr Bijsterbos gesproken zijn vragen : gaat het door en hoe laat zijn jullie er ?
Het restaurant had ook nog niets gehoord vandaar dat hij wat bevestigd wilde hebben. antw.
het gaat door aankomst in restaurant eind van de middag ca 15.30 -16.00 uur. Bericht rest. komt er aan.
Mogelijk gaat hij er van uit dat er veel MERLIN zullen komen. Veel vakantie plezier, jullie boffen maar
aan het beging van een prachtige reis en daarna het MERLIN week langs de IJSSEL.