natatoma-on-tour.reismee.nl

aangekomen in Estland

Vandaag was het een beetje saaien dag veel gereden van onderuit Letland tot 80 km in Estland. De wegen zijn recht en de begroeiing links en rechts zijn vaak bomen. Over het algemeen is het stil op de weg, toeristen zijn hier niet in dit gebied. We rijden aan de oostkant van het land evenwijdig met de grens van Rusland. De bevolking ziet er niet slecht uit wel wat uit de mode zullen we maar zeggen. We hadden het slechter verwacht Supermarkten zijn er volop en zijn goed gevuld.

Erg belangrijk is wel dat je auto in goede conditie is, want als je met pannen komt te staan kan het nog wel even duren voordat je iemand tegen komt. De wegen zijn erg stil en er is weinig bevolking in deze regio.

We staan nu op de camping wat bij te komen van de warmte en de lange rit (ongeveer 200 km met een top van 75km per uur, maar het gemiddelde van 35 km per uur)

Els

Vandaag met Ma jullie foto's bekeken. Ze vond het mooi om te zien. De teksten heb ik haar, samengevat, verteld. Groetjes ook van haar en goede reis. Rolf en Els

Koos

Dat is dan een knappe snelheid voor zo'n afstand.Hebben alle foto's bekeken ziet er super uit.
Gr. uit Den Helder

Tamara

Veel plezier in Estland. Hoop dat daar veel leuke dingen te zien en te doen zijn. Fijne vakantie nog! Liefs Erwin, Tamara en Joey

nel

Lang reisverslag en nu ook de foto s binnen mooi hoor!!!