natatoma-on-tour.reismee.nl

Laatste bericht

We hebben veel problemen met de pc zowel Marijke en mijn toegang naar de pc worden geweigerd. En kunnen niet het probleem oplossen ook de hulp van andere mensen leverde niet het gewenste resultaat op.

Dit bericht is gemaakt op de telefoon van Marijke. Zitten nu in Letland en gaan woensdag naar Riga de hoofdstad.

Groeten van ons. Ton en Marijke

Koos

Jammer maar geniet verder van jullie reis.

Robert

Na de vakantie nog maar eens nadenken over een goed volg en info systheem
Wij liggen nu op Helgoland met onweer en veel regen.
Geniet in Riga en hoor graag jullie ervaringen.

Rob

Ha Marijke en Ton,
Dat is ook toevallig, stuur jullie net een appje met de vraag of jullie een tablet bij jullie hebben, maar niet dus.
Heel vervelend niet goed werkende apparatuur en dat kan veel frustraties geven. "Gooi het aan de kant en ga lekker verder reizen", zou ik zo zeggen.
Heb dat zelf, jaren geleden met een reisblog, ook een keer moeten ervaren.
Fijne vakantie verder en een hartelijke groet van ons twee,