natatoma-on-tour.reismee.nl

In Sauwerlach HOTEL aangekomen.

Afgelopen nacht was het vreselijk weer veel onweer harde wind en regen, we lagen net in bed toen het begon. Daar kwam nog bij dat het bed van Marijke erg piepte als ze zich omdraaide, gevolg slecht geslapen.

Een rustige start deze morgen, wat later eten, de auto inpakken en dan pas op pad. Om 09.30 uur reden we weg, we zouden een route binnen door nemen, mooi door de bossen en de landerijen. Onderweg nog foto ? gemaakt van een heilige miss processie iedereen in deze regio heeft vrij, het is voor hun een soort zondag.

Om 14.30 uur komen we aan bij het Hotel, 7 auto ? waren er al en we werden hartelijk welkom geheten door de groep. Eerst de auto klaar maken voor het programma van morgen. Daarna naar de biergarden waar we weer gezellig zitten te praten met de bekende van voorgaande jaren. Er is een nieuwe Merlin bij die word gereden door een mevrouw (naam nu al weer vergeten) haar man heet Tom en heeft een eigen oldtimer (RR en Bently) . Een leuk stel en deze avond ook gezellig mee zitten te praten.

Het avondeten deden we toch maar binnen het zag er erg dreigend uit, we eten kleine loempia? en gebakken eend.Morgen starten we weer om 09.00 uur dus we gaan wat eerder naar bed. Welterusten Ton &Marijke